17 tipuri de campanii de email automatizate de trimis în magazinul online
Conform unui studiu Epsilon, campaniile de email marketing automate sunt mult mai eficiente față de cele uzuale: respondenții raportând atât o rată de deschidere cu 70,5% mai mare, cât și o rată de click cu 152% mai mare față de cele non automate.
De asemenea, firmele care au folosit marketing-ul automatizat prin email, au semnalat o creștere cu până la 320% a veniturilor față de cele care nu efectuat trimiteri singulare de newsletter. (sursa)
Așadar, email marketingul automatizat este o sursă sigură de conversii ridicate. La NewsMan, recomandăm includerea sa în strategia de marketing, alături de alte campanii periodice trimise la nevoie. Redactarea diferitelor conținuturi de mailuri automate trebuie să țină cont de diferitele stadii din traseul de la vizitator la client, inclusiv de preferințele și așteptările oamenilor din acel moment.
Dacă ai magazin online, trebuie doar să conectezi platforma ecommerce cu soluția de trimitere newsletter și apoi să configurezi tipurile de campaniile de email automate dorite. Poți seta automatizările în funcție de proprietățile abonatului precum: data înscrierii la newsletter, acțiune în email sau alte detalii personalizate.
Iată cum arată o serie completă cu 17 tipuri de campanii de email automatizate pe care le poți trimite oamenilor dacă ai magazin online:
- welcome email sau email de bun venit sau întâmpinare;
- newsletter despre brandul și produsele tale (povestea brand-ului, utilitatea produselor);
- email cu întrebări despre preferințele abonatului (subiecte și produse preferate, frecvență primire mailuri etc)
- newsletter cu produse recomandate, însoțite de recenziile cumpărătorilor;
- newsletter de prezentare soluții și servicii (de ce noi, de ce produsele noastre);
- email cu invitare la comunicare și conectare (sondaje, quizz-uri și social-media);
- newsletter cu oferte (transport gratuit, discount-uri, produse cadou, mostre etc);
- newsletter despre coșul abandonat cu o reducere potrivită a acelor produse;
- email automat despre confirmare comandă și urmărire status;
- email automat despre livrare produse achiziționate;
- email solicitare feedback despre comandă și livrare;
- newsletter tip up și cross-selling – produse complementare sau îmbunătățite;
- newsletter despre lansare noi produse;
- newsletter cu mesaj aniversar de ziua abonatului;
- newsletter de sărbători sau celebrare diverse evenimente;
- newsletter pentru clienți vip (puncte loialitate, reduceri sau invitații exclusive);
- newsletter pentru reconectare cu abonații inactivi (ne e dor, ultima șansă, voucher)
Sperăm să îți fie de folos ideile noastre de campanii de email automatizate. Implementează-le pentru a avea mai multe vânzări în magazinul online.
Dacă ai întrebări te așteptăm pe live chat sau ne poți contacta prin email sau telefonic folosind pagina de contact.
Pingback: Cum faci email marketing automatizat pentru magazinul online în funcție de traseul de la vizitator la client? - ECOMpedia
Pingback: Creste-ti vanzarile cu prin Email Marketing - Extended