5 Cele Mai Iubite Emailuri Personalizate, cu Exemple
Știi acele emailuri care te binedispun? Fie că te fac să schițezi un zâmbet sau doar îți dau o stare de bine, pur și simplu îți ridică vibe-ul și le iubești! E vorba de emailurile personalizate, pe care le citim cu chef.
Sunt acele campanii de email, care simți că sunt pentru tine.
Hai să vedem 5 exemple din categoria cele mai iubite emailuri personalizate:
1. Email-ul de bun venit după abonare
Cui nu-i place să fie bine primit și întâmpinat cu vorbe calde după ce se înscrie la newsletter? Și unde mai pui că de cele mai multe ori, acestea vin la pachet și cu un cadou!
Da! Ai ghicit! E vorba de email-ul de bun venit, numit și welcome email. N-ai cum să nu-l iubești E plăcut să primești un email cu tonalitate voioasă, alături de un cadou personalizat.
Exemple de welcome emails
Alege din template-urile de welcome emails din NewsMAN, modelul dorit și editează-l după bunul plac. De asemenea, poți crea o întreagă serie automată de emailuri după abonare, care să îți permită să construiești treptat relația cu aceștia.
2. Email-ul cu recompensă pentru loialitate
Ne place să fim răsplătiți pentru cumpărăturile noastre frecvente dintr-un anumit magazin! Nu încape vorba că vom primi cu cea mai mare bucurie emailul de loializare, cu tot ceea ce am acumulat.
Emailurile cu recompensă pentru loialitatea la shopping în eCommerce rămân o super practică în creșterea business-ului și nu trebuie să lipsească din strategia de marketing.
Exemple de emailuri cu recompensă pentru loialitate
3. Email-ul cu recomandări personalizate
Un alt tip de email care ne place este cel cu recomandări de produse. În principiu, acestea țin cont de profilul nostru comportamental de browsing și shopping, după caz. Mai departe, profilul nostru de shopper e completat de datele noastre individuale. Adică acele date demografice furnizate în timpul comenzii sau în formularul de abonare la newsletter.
Unele branduri, precum MiniPrix, merg mai departe și încurajează setarea detaliată a preferințelor de shopping și de mailing direct în procesul de abonare.
Astfel, abonații înscriși vor primi doar categoriile de produse de interes și subiectele newsletterelor vor fi conform opțiunilor alese. Apreciem efortul astfel de magazine care reușesc să ne livreze campanii de email personalizate.
Exemple de emailuri cu recomandări personalizate
Actiează funcția NewsMAN Remarketing pentru a putea segmenta abonații în funcție de activitatea lor în magazinul eCommerce.
Creează un cont gratuit NewsMAN dacă nu ai deja unul și începe să trimiți și tu emailuri personalizate abonaților. Cu siguranță le vor aprecia mult mai mult decât pe cele generale. Clic pe butonul de mai jos pentru a te înregistra gratuit:
4. Email-ul aniversar
Fie că e ziua noastră de naștere sau ziua onomastică, iubim urările! Emailurile aniversare sunt o surpriză plăcută pentru abonați.
Când creezi formulare de abonare, include și câmpul dată, pentru a putea pregăti un email cu gânduri bune și felicitări cum se cuvine. Iată 2 exemple de emailuri aniversare, cu urări simple de La mulți ani și design drăguț!
De asemenea, o bună practică este aceeea de a face o ofertă specială, doar pentru ziua sărbătoritului. Alege din template-urile de email NewsMAN, cu tag-ul Birthday și creezi mesajul într-o clipită.
Exemple de emailuri aniversare
5. Email-ul de review
Email-ul de review după achiziție este unul dintre cele mai apreciate mesaje de către clienți. Le dă ocazia să vorbească despre experiența de cumpărare și în același timp îi ajută și pe alții cu feedback util despre calitate și faibilitatea produselor din comandă.
În platforma NewsMAN, poți seta mai multe tipuri de emailuri post vânzare sau post interacțiune cu clienții, precum emailul de review produse comandate, emailul de feedback general sau email de tip sondaj NPS (NetPromoter Score).
Exemple de emailuri de review, feedback sau sondaj NPS
Sperăm că ți-a plăcut articolul și te invităm să incluzi emailurile personalizate în strategia de marketing pentru a crește engagementul abonaților și nivelul de performanță! Dacă ai nevoie de ajutor să implementezi cele 5 tipuri de emailuri personalizate: welcome, recompensă, recomandări, aniversar și review, scrie-ne la info@newsman.com sau intră pe live chat și te vom ajuta rapid.
Te invităm să descoperi platforma de newsletter NeswMAN și să o testezi Gratuit dacă nu ai făcut-o deja. Clic pe butonul de mai jos pentru a te înregistra: