6 lucruri la care să te uiți când alegi serviciul de trimitere newsletter sau campanii de mail
În 2020, email-ul continuă să fie top canal preferat de comunicare în rândul internauților și profitabil în rândul firmelor, având un ROI de 4200% potrivit unui studiu DMA (Data & Marketing Association).
Iată top 6 lucruri la care ar trebui să te uiți când alegi un serviciu de trimitere newsletter sau o platformă de email marketing.
Suport comercial și tehnic soluție de trimitere newsletter
În orice serviciu, asistența joacă un rol esențial. Trebuie să știi că sunt acolo când ai nevoie, atât la început pentru a te ajuta să te familiarizezi cu platforma de trimitere campanii de email, cât și pe parcurs, pentru a te ghida să îți îndeplinești obiectivele de email marketing.
La NewsMAN îți oferim suport rapid pe live chat, email și telefonic, indiferent dacă ai pachet plătit sau nu. Te ajutăm cu orice solicitare astfel încât să poți testa și folosi ulterior platforma de email marketing la capacitate maximă.
Nu trebuie să ne crezi pe cuvânt. Iată un exemplu de review recent al unui client NewsMAN:
Funcții platformă trimitere campanii de email marketing
E important ca platforma de email marketing aleasă să dispună de funcțiile potrivite pentru a-ți putea atinge obiectivele de promovare. Acest lucru înseamnă să ofere:
- un editor de newsletter ușor de utilizat, flexibil, responsive;
- o galerie modele de email pe industrii și tipuri de campanii;
- opțiuni management abonați și campanii de email;
- personalizare, segmentare avansată și automatizări;
- remarketing, conformitate GDPR, rapoarte și statistici.
Soluția de email marketing NewsMAN oferă toate funcționalitățile amintite mai sus, chiar și în versiunea gratuită. Scopul nu e doar să trimiți newsletter în masă, ci să faci email marketing eficient personalizat, în funcție de preferințele abonaților și să automatizezi întreaga experiență de cumpărare.
Dacă nu ești încă utilizator al platformei NewsMAN, poți urmări mai jos un scurt video cu editorul de newsletter în acțiune:
Și dacă ți-a plăcut, poți testa platforma de email marketing NewsMAN:
Livrabilitate email-uri furnizor servicii de trimitere newsletter
E minunat să creezi newslettere și campanii de email cu super design, dar mai importantă este livrabilitatea. Degeaba arată wow, dacă nu ajung în procent mare în inbox.
Pentru livrabilitate sporită, NewsMAN alocă resurse dedicate clienților și le recomandă autentificarea DNS a domeniului folosit la trimiterea campaniilor de email. În plus, la importul abonaților, sistemul scoate automat adresele cu reputație proastă, aflate pe liste negre de spam sau invalide sintactic.
Preț și componente planuri tarifare platformă de email marketing
Prețul unui serviciu de trimitere newsletter este important deoarece fiecare firmă are un buget de marketing stabilit și trebuie să se încadreze în acela, dar mai important e ceea ce primești în acel plan tarifar sau pachet. La NewsMAN ai toate funcțiile premium la orice plan de servicii de email marketing.
Graficul de tarife al platformei NewsMAN a fost creat în urma unei analize locale de piață, astfel încât să fie accesibil oricărui business și să îi permită să crească.
Noi am expus cum am procedat. Acum vezi ce spune un client recent NewsMAN:
Dacă ai o afacere online și vinzi în România sau în Europa, poți încerca NewsMAN ca soluție de mailing și marketing automatizat. Te ajutăm gratuit cu migrarea și tot setup-ul, dacă folosești deja un alt serviciu de email marketing.
PS. Dacă folosești MailChimp pentru email marketing și nu vinzi în SUA, poți testa NewsMAN. Folosești orice funcție dorești și trimiți gratuit 5000 de email-uri, după care planurile încep de la 5 € + TVA (accesează link-ul din primul paragraf al secțiunii pentru a vedea lista cu prețuri si toate funcțiile platformei NewsMAN).
Nu limităm accesul la funcții premium precum MailChimp, pentru că știm că ai nevoie de ele ca să ai rezultate bune. La noi ai segmentare avansată, tracking și automatizări incluse în orice pachet.
Vino la NewsMAN dacă vrei mai mult decât newsletter și suport reactiv, în limba română.
În plus, platforma NewsMAN dispune de un înalt nivel de securitate și este conformă cu legislația GDPR. De asemenea, ne vom asigura că ai livrabilitate super ok, alocându-ti resurse dedicate doar pentru contul tău.
Integrări aplicație de email marketing cu alte platforme și servicii
Când alegem platforma de trimitere campanii de email, e important să ne uităm dacă aceasta are plugin-uri pentru a se putea integra cu alte platforme de site, tip open source sau personalizate, de prezentare, eCommerce sau orice alt serviciu terț utilizat în site. Ideal este să poți conecta platforma site-ului cu cea de email marketing, atât pentru a putea sincroniza abonații, cât și pentru crea diverse automatizări după abonare sau în funcție de comportamentul pe site ori în newsletter.
Soluția de email marketing NewsMAN are integrări cu toate platformele cunoscute pentru site: WordPress, WooCommerce, Magento, PrestaShop, OpenCart, Cs-Cart, MerchantPro, Gomag, ContentSpeed, Extended, Blugento, TeamShare, Shopify, Zapier, Microsoft Dynamics 365 etc.
În afară de cele de mai sus, NewsMAN are integrare și cu rețelele de socializare (Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest) astfel că poți conecta audiențele și le poți trimite email-uri relevante.
Materiale educative și consultanță în email marketing
Pentru a reuși în obiectivele tale de email marketing, ai nevoie de mai mult decât de training-ul inițial și de asistența de acomodare cu platforma. Așadar, atunci când alegi furnizor de email marketing, asigură-te că pe lângă serviciul de asistență clienți, ai și materiale educative online pe care le poți consulta oricând și că poți de asemenea solicita și consultanță la nevoie cu privire la strategia de email marketing.
La NewsMAN, îti punem la dispoziție o bază de articole online despre cum poți utiliza platforma de mailing pas cu pas și despre cum poți face email marketing cu rezultate. De asemenea, blog-ul NewsMAN este o resursă utilă de informație de unde afli ultimele actualizări, tendințe în domeniu și sfaturi despre ce tipuri de campanii de email poți folosi ca să ai mai multe conversii.
Nu în ultimul rând, ne poți solicita oricând consultanță cu privire la strategia de email marketing. E important să mergi dincolo de trimiterea de newsletter classic și să ai un calendar de campanii de email marketing bine stabilit, cu conținut variat, atât cu trimiteri în masă, cât și segmentat și automatizat.
Sperăm că ți-au fost utile informațiile din articol și dacă vrei să stai de vorbă cu noi, intra pe live sau scrie-ne un email la info@newsman.ro cu detalii, alături de numărul de telefon și te contactăm noi.
Îți dorim campanii de email reușite, spor la conversii și clienți mulțumiți!