6 sfaturi pentru un newsletter de succes în turism

de Dana Constantin Marketing
creare-newsletter-turism-pandemie

Turismul a fost unul din domeniile puternic afectate de pandemie, dar încearcă timid, la peste un an și jumătate de la izbucnirea crizei Covid-19, să își revină. Și cum totul este digital în ultima vreme, instrumente importante de ajutor în reînvierea turismului sunt și campaniile de email marketing. Azi venim cu câteva sfaturi utile despre cum poți face un newsletter reușit în turism.

Layout newsletter turism atrăgător, calitativ și mobile-friendly

Layout-ul newsletterului contează enorm. Un newsletter trebuie în maxim câteva secunde să atragă atenția cititorului. Imaginile cu diferite destinații, incluse în newsletter, trebuie să fie de o calitate ridicată și cât mai atrăgătoare, deoarece ele cântăresc foarte mult în decizia organizării unei călătorii.

newsletter-responsive-turism

Apoi, din punct de vedere design, păstrează o grafică aerisită, neîncărcată și ușor de citit, în ton cu identitatea de brand. Iar pentru a avea o rată de clic cu 30% mai mare decât media (sursa), folosește template-uri de newsletter responsive. Cu platforma NewsMAN ai la dispoziție astfel de modele de newsletter, perfect adaptate ecranelor de telefoane. 

De asemenea, îți recomandăm să incluzi în newsletter conținut video Studiile online arată că 66% dintre călători urmăresc videoclipuri despre destinațiile pe care le targetează în viitorul apropiat (sursa). Așa că pare doar natural să le inserezi și într-un newsletter din domeniul turismului.

Newsletter turism cu oferte personalizate de călătorii

Livrează abonaților tăi un newsletter cu oferte de călătorii personalizate conform nevoilor lor. Poate niciun alt domeniu nu este mai fragmentat în tipologii de clienți, precum întâlnim printre călători. Îți poți segmenta listele în platforma NewsMAN în funcție de tipul de servicii de turism pe care le oferi, pentru a livra newslettere cat mai potrivite profilelor tale de clienți și a vinde astfel cât mai mult în urma campaniilor de email marketing.

Conform unui studiu realizat de Smart Insights, 85% din recipientii newsletterelor despre călătorii vor să le fie livrat content adaptat propriului stil de călătorii.

Un mic exemplu în aceasta direcție: călătorii care preferă sejururi de tip all inclusive vor aștepta cu totul alt tip de content în email newslettering decât cei care adoră să își planifice singuri vacanța de la început până la sfârșit. Platforma de email marketing NewsMAN îți permite segmentarea listei de emailuri, astfel încât să poți adapta campaniile în funcției de tipul de clienți și vânzări realizate.

Newsletter turism cu locații de succes și condiții Covid-19

newsletter-idei-calatorii

Newsletter cu oferte turistice de Black Friday

Un content interesant este bun pentru a atrage atenția și a fideliza clienții, dar nu uita și să incluzi oferte bine făcute! Mai ales în perioada Black Friday studiile arată ca destinatarii campaniilor de email așteaptă cu precădere oferte în newsletterele la care sunt abonați.

Newsletter turism cu User Generated Reviews

Include in newsletter-ul tau user generated reviews. Fie ca sunt pareri după achiziționarea unui pachet turistic, poze de pe instagram sau comentarii pe facebook, părerile altor clienti cantaresc greu în procesul de decizie pentru achiziționarea de servicii de turism. În urma unui sondaj realizat de tripadvisor, peste 90% din călători din lumea intreaga se decid pentru rezervarea unei călătorii influentati de review-urile citite online.

Newsletter turistic cu recomandări de la influenceri

newsletter-turism-infuencer-marketing

Apelează și la voci cunoscute din domeniul călătoriilor în social media, pentru a îți propune și realiza content pentru newsletter-ul tău. Fie că e vorba de oameni cu comunități mari pe Facebook și bloguri de succes despre călătorii ori conturi de Instagram cu mulți urmaritori, îți vor diversifica și face mai interesante pentru clienți newsletterele tale. De exemplu, în rețeaua de clienti NewsMAN.ro regăsim blogul de travel travelista.ro, una din vocile importante în social media din România din domeniul călătoriilor.

Sperăm să îți fie de folos sfaturile noastre de creare newsletter în domeniul călătoriilor și îți dorim campanii de email marketing de succes!


Postează un comentariu

*
*

Trimite-ţi gândurile