Calendar de Emailuri pentru Black Friday: 10 Idei de Campanii de Succes
Black Friday se apropie cu pași repezi, iar un plan bine structurat pentru campaniile de email marketing este esențial pentru orice business. În acest articol, vei găsi un calendar de emailuri pentru Black Friday realizat în detaliu pentru ca tu să transformi evenimentul într-un succes pentru afacerea ta.
Startul devreme este cheia, așa că hai să aflăm evoluția Black Friday în 2022, ce avantaje îți poate aduce o astfel de campanie și care ar fi cele mai importante emailuri de trimis pentru marele eveniment de shopping al anului.
Black Friday, creștere continuă
Black Friday nu este doar o simplă zi de cumpărături, este un adevărat eveniment în retail. Conform statisticilor recente, tranzacțiile online au crescut cu peste 374% în 2022, potrivit unei analize Criteo. Cu strategia de email marketing potrivită, poți determina abonații să se alăture febrei de cumpărături de Black Friday.
Avantajele planificării devreme
Planificarea timpurie este esențială pentru succesul campaniei de email marketing de Black Friday. Începerea pregătirilor din octombrie îți oferă următoarele avantaje:
- Stârnirea Entuziasmului: Crearea unei atmosfere de așteptare în mod entuziast, în jurul ofertelor de Black Friday este esențială. Cu cât publicul știe mai devreme despre ofertele tale, cu atât poți genera mai mult engagement.
- Segmentarea și Targetarea: Începând pregătirile din timp, poți segmenta în mod eficient lista de emailuri, targetând diferite grupuri de abonați cu campanii specifice.
- Testarea și Optimizarea: Planificarea devreme îți oferă timp pentru a testa și optimiza conținutul emailurilor, asigurându-te că livrezi cele mai convingătoare mesaje.
Acum că știi cât de mult au crescut vânzările în perioada Black Friday în ciuda inflației și care sunt avantajele planificării timpurii, îți propunem mai jos un calendar detaliat cu idei de emailuri de trimis înainte, în timpul și după Black Friday.
Calendar Emailuri pentru Black Friday
1. Emailuri de Anticipare Black Friday
Newsletter Black Friday Vot Produse
Implică abonații în stabilirea reducerilor. Începe cu o campanie de vot pentru produse, permițând clienților să voteze produsele pe care ar dori să le vadă la reducere de Black Friday.
Pasul 1: Alege unul dintre template-urile de email pentru Black Friday din galeria NewsMAN și editează-l rapid cu editorul drag & drop. Personalizează-l cum dorești, pentru a se potrivi brand-ului tău. Click pe imaginea de mai jos, să vezi cum e editorul fără să te loghezi.
Pasul 2: Creează apoi un formular pentru colectare feedback vot, cu listă derulantă cu opțiuni și diverse checkbox-uri.
Emailuri cu Conținut Exclusiv
Integrează conținut exclusiv în emailuri, precum imagini din culise sau povești exclusive despre Black Friday pentru a face abonații să se simtă speciali. Acest conținut inedit poate crește entuziasmul pentru evenimentul tău de Black Friday.
Email cu Povești Unice despre Produse
Trimite emailuri în care împărtășești povești captivante despre produsele cu cele mai multe recenzii, evidențiind unicitatea și valoarea lor. Acest lucru va spori interesul audienței și va încuraja la aflarea mai multor detalii despre acele produse și nu numai.
2. Campanii Early Bird Black Friday
Un alt tip de campanii de email potrivite înainte de Black Friday sunt cele de tip Early Bird. Toată lumea iubește acest concept și îl așteaptă cu ardoare. Partea bună este că poți trimite newslettere de Black Friday de genul acesta, atât pentru abonații noi, cât și pentru cei existenți.
Pentru eficacitate, îți recomandăm să lansezi aceste campanii de email de Black Friday Early Bird în mod simultan.
Email Early Bird Challenge Abonați Noi
Încurajează înscrierea la newsletter și lansează o provocare pentru noii abonați. Motivează-i să fie ambasadorii campaniei tale de Black Friday și recompensează-i pe măsură. Le poți oferi discount-uri personalizate și mostre. Această abordare ludică îi va menține interesați de campanie.
Email Black Friday Loialitate Abonați
Recompensează-i pe cei mai loiali abonați cu oferte exclusive de tip early bird. Acest lucru creează un sentiment de urgență și o senzație plăcută de tratament special pentru cei mai valoroși clienți.
3. Campanii de Început Black Friday
Newslettere cu Contor Misterios
Creează un newsletter de Black Friday cu un contor misterios pentru a construi anticiparea. Poți trimite unul sau mai multe teaser emails cu numărătoare inversă sau diverse bannere care par că ascund ce va veni. Astfel le vei stârni curiozitatea și le vei cultiva dorința de a afla despre ce e vorba.
Oferte Locale de Black Friday
Adaptează emailurile la regiuni ori locații specifice, evidențiind ofertele locale de Black Friday, evenimente sau parteneriate comunitare pentru o notă personală. Această strategie sporește mândria locală și engagement.
4. Email despre rezultat vot produse
Pe măsură ce Black Friday se apropie, trimite un rezumat al rezultatelor votului pentru produse și anunță produsele câștigătoare. Reiterează sentimentul de putere și implicare pentru clienți în alegerea reducerii de Black Friday.
5. Newslettere de Black Friday – Ziua Cea Mare
Trimite un email special de Black Friday cu cele mai așteptate oferte și produse la reducere. Folosește subiecte atrăgătoare și imagini tentante pentru a atrage atenția asupra evenimentului tău.
Platforma de Email Marketing NewsMAN, îți pune la dispoziție o serie de email templates de Black Friday, ușor editabile și responsive. Le poți personaliza să fie conform cu brandul tău în câteva click-uri:
6. Emailuri despre Continuarea Ofertelor
Nu te opri aici! Trimite emailuri și în weekend-ul Black Friday pentru a menține entuziasmul și angajarea clienților. Poți oferi și oferte speciale pentru cei care nu au putut să participe vineri sau pentru cei care vor să continue cumpărăturile.
7. Prelungirea Campaniei de Black Friday
Anunță o continuare a ofertelor de Black Friday pentru ziua de luni pentru a profita de cei care nu au avut ocazia să cumpere în weekend sau vineri. Trimite-le un email de amintire cu cele mai bune oferte disponibile.
8. Sfârșit Black Friday: Emailuri de Recapitulare și Feedback
Trimite un email de recapitulare cu cele mai vândute produse și cele mai de succes campanii ale Black Friday. Oferă clienților posibilitatea de a-ți împărtăși feedbackul și sugestiile lor pentru a îmbunătăți experiența de cumpărături.
Campaniile de final de Black Friday pot continua și zilele ulterioare evenimentului pentru a maximiza impactul eforturilor de marketing.
Alte Emailuri Importante de Trimis de Black Friday
9. Campanii de Email de Abandonare Produse
În timpul Campaniei de Black Friday, este esențial să recuperezi potențialele vânzări pierdute atât în cazul abandonării vizualizării produselor, cât și în cazul abandonării coșului de cumpărături. Acest lucru se poate face simplu, prin setarea două emailuri automatizate de abandonare produse.
Emailuri de Abandonare a Vizualizării Produselor
Întoarce-te la abonații care au vizitat site-ul, dar nu au adăugat produse în coș. Amintește-le de istoricul lor recent de navigare și recomandă-le produse relevante în funcție de interesele lor. Activează rapid din NewsMAN o serie de emailuri de abandonare browsing.
Creează un sentiment de urgență evidențiind reducerile de Black Friday și ofertele cu timp limitat pentru a-i încuraja să revină și să facă o achiziție.
Emailuri de Abandonare a Coșului de Cumpărături
Pentru cei care au adăugat produse în coș, dar nu au finalizat achiziția, trimite emailuri de abandonare a coșului de cumpărături cu oferte personalizate. Oferă o reducere mai mare sau îmbunătățește oferta cu un cadou surpriză dacă se întorc și finalizează achiziția.
Sfat: Poțiun flow sau mai multe emailuri automate în funcție de valoarea produselor adăugate în coș. Spre exemplu, discount-ul poate fi mai mic sau mai mare, în funcție de sua din coș.
De asemnea, poți ajuta potențialii clienți să facă o alegere afișând în plus un rând de produse dinamice în email, pe lângă articolele rămase în coș. Pot fi top produse cumpărate sau vizualizate sau orice produse conexe care ar putea completa selecția lor.
Idei Suplimentare Campanii de Black Friday
10. Emailuri Black Friday care cresc conversiile
Ca bonus, îți oferim și alte idei de campanii de email de Black Friday, pentru o mai bună optimizare a rezultatelor și mai multă diversitate a conținutului.
Emailuri cu Recomandări de Produse
Utilizează datele despre vizitatori, abonați sau clienți pentru a trimite emailuri cu recomandări de produse. Sugerează produse în funcție de preferințele și comportamentul lor de navigare sau de shopping, crescând probabilitatea achiziției.
Emailuri segmentate de Remarketing
Creează un segment acei abonați care au interacționat cu emailurile tale, dar nu au finalizat achiziția. Rămâi în atenția lor și încurajează-i să revină pentru oferte exclusive de Black Friday.
Retrimitere Emailuri Ne-Deschise
Nu toți abonații vor deschide emailurile de Black Friday la prima încercare. Creează o campanie de retrimitere pentru cei care nu le-au deschis inițial, oferindu-le o nouă șansă să interacționeze cu ofertele tale. O bună practică ar fi să schimbi ușor titlul și oferta.
Începe Acum Campania de Email de Black Friday
În concluzie, pentru un Black Friday de succes, planificarea timpurie și o strategie de email marketing bine pusă la punct sunt esențiale. Calendarul detaliat prezentat în articol îți oferă numeroase idei și tactici pentru implicarea abonaților și fidelizarea clienților.
Extinzând strategia de email marketing pentru a aborda atât abandonarea vizualizării, cât și abandonarea coșului de cumpărături, implementând recomandări de produse, folosind remarketing și optimizând rata de deschidere prin campanii de retrimitere, poți crește în mod notabil performanța Campaniei tale de Black Friday.
Începe acum! Implementează acest calendar detaliat de email marketing pentru Black Friday și urmărește cum rezultatele tale cresc treptat. Nu aștepta, profită la maximum de marele eveniment de shopping din 2023!