Adaugă dinamism în newsletter cu un GIF! Integrare nouă, Giphy – NewsMAN.

de Florina Coca Integrari
fashion-gif

GIF este un acronim englezesc de la Graphics Interchange Format, ce reprezintă un set de imagini în mișcare într-un singur fișier. Din momentul lansării (1987) și până astăzi, a devenit popular datorită suportului și portabilității sale. 

Folosirea GIF-urilor este o componentă importantă a marketing-ului vizual și poate fi folosită în mod inovativ în campaniile de email pentru a reda mai bine un mesaj sau pentru a transmite o poveste a brand-ului tău pe care nu le-ai fi reprezentat la fel de potrivit sau cu același impact printr-un text static.

De fapt, suntem construiți să procesăm informațiile mai mult în mod vizual, decât folosind celelalte simțuri, deoarece reprezentările vizuale sunt stocate în memoria pe termen lung. În cartea sa “Brain-Based Learning”, Eric Jensen concluzionează că 90% din informația transmisă către creier este de tip vizual. Așadar, atunci când creezi newsletter-ul ar trebui să te concentrezi pe includerea de materiale atractive vizual pentru a te asigura că mesajul e transmis în mod eficient.

GIF-urile animate vor da viață campaniilor tale de email marketing, vor încânta ochii cititorilor și îi vor îndemna la acțiune. Cu ajutorul lor, captezi atenția oamenilor mai ușor și le poți livra emoții într-o manieră mai personală.

Un alt beneficiu al folosirii materialelor vizuale în newsletter este faptul că oamenii își vor aminti de acestea, ceea ce este și obiectivul tău de altfel. Studiile arată că ne amintim 65% dintr-un conținut dacă acesta a avut inclusă o imagine, față de doar 10% când este doar text (“Brain Rules”, John Medina).

Acum poți adăuga un plus de dinamism newsletter-ului tău cu un GIF. Prin integrarea cu Giphy, platforma de email marketing NewsMAN îți pune la dispoziție toată librăria de fișiere animații gif și stickere deja populară pe internet. 

Intri în editorul de newsletter și în Conținut, alegi una din opțiunile GIFS sau STICKERS, cauți după cuvânt cheie, setezi un link de destinație și asta e tot. În câteva click-uri ai terminat. Poți adăuga de asemenea STICKERS.

adaugare-gif-in-newsletter

Încearcă să alegi un GIF potrivit cu scopul campaniei tale de email marketing. Acordă importanță primului cadru din GIF, să fie cât mai reprezentativ cu ceea ce transmiți și scrie un text alternativ relevant de asemenea deoarece clientul de email Outlook are încă versiuni care nu suportă acest tip de fișier (detalii aici). Pentru toți ceilalți clienți de email, formatul GIF este complet suportat.

Folosește GIF în newsletter ori de câte ori simți că e nevoie pentru a exprima mai bine un lucru din punct de vedere comercial, pentru a informa mai bine sau pentru a face pur și simplu ziua mai bună abonaților, printr-un conținut amuzant. Alternează acest tip de conținut cu altele (text cu poze statice sau text cu video) pentru a nu plictisi abonații.

Câteva exemple de folosire GIF-uri în newsletter. Iată ce poți face:

  • pune în evidență produsele adăugând un fundal în ton cu articolele în promoție;
  • animează cuvinte precum sale, reducere sau pictograme ce reprezintă cadou;
  • trasează pași sau instrucțiuni pentru informații pe care vrei să le transmiți;
  • conectează atributele produsului (ex. strălucitor) cu fondul butonului CTA;
  • reprezintă vizual folosirea produsului, alături de un discount procentual;
  • pune în relief o ofertă limitată cu un countdown animat;
  • trimite mailuri animate sezoniere sau aniversare;
  • adaugă gif-uri amuzante.

Sperăm să îți fie de folos informațiile din articol și îți dorim campanii de email pline de viață & good vibes 🙂 !


Postează un comentariu

*
*

Trimite-ţi gândurile

Postat în Integrari, Noutati si etichetat , , , , , , , 0 comentarii