Cum să Creezi Newslettere Atractive pentru Cumpărătorii Isteți în 9 Pași

de Florina Coca Marketing
trimitere newsletter cumparatori isteti

Vrei să înveți rapid cum să creezi newslettere atractive, care să cucerească mintea și inima cumpărătorilor isteți? Dacă da, acest articol este pentru tine. Am alcătuit un checklist din 9 Pași simpli, care să te ajute în crearea de emailuri interesante pentru acea categorie de abonați smart, selectivi și informați.

Importanța Newsletterelor Atractive

În lumea digitală de astăzi, cumpărătorii deștepți vor mai mult decât simple newslettere. Ei caută conținut valoros și o conexiune autentică cu brandul tău. Apreciază experiența de shopping personalizată, fluidă, fără agresivitate comercială, orientată către beneficiile clienților. Prin urmare, este esențial să ai o strategie de email marketing bine pusă la punct care să atragă și să păstreze clienții pretențioși indiferent de stadiul lor în procesul de achiziție.

Iată câteva statistici care demonstrează impactul pozitiv pe care îl pot avea newsletterele atractive, personalizate:

  • 71% dintre consumatori spun că se așteaptă la marketing personalizat și 76% sunt frustrați atunci când nu există. (McKinsey & Company)
  • 20% dintre marketeri, consideră că designul e-mailurilor le-a îmbunătățit rata de engagement. (HubSpot)
  • Rata de clic a emailurilor se îmbunătățește cu 200% atunci când sunt adăugate elemente interactive. (Litmus)

Trimite Newslettere Captivante Publicului Inteligent în 9 Pași 

  1. Cunoaște-ți Cumpărătorii 

Primul pas în crearea de newslettere captivante este să îi cunoști pe abonați. Începe prin a înțelege cine sunt cumpărătorii tăi inteligenți, ce preferințe și nevoi unice au. Cum poți afla? Simplu! Creionează profilurile unice ale avatarelor de client, folosind datele rezultate din analiza comportamentului lor de browsing și shopping. Adică, istoricul acțiunilor lor în newsletter și pe site. De asemenea, nu uita de datele completate în formularele de abonare.

  1. Conținut Special pentru Fiecare Abonat

Fiecare abonat e unic, iar personalizarea în campaniile de email marketing merge dincolo de nume. Segmentează abonații în funcție de preferințele lor – poți avea abonați interesați de diverse sectoare de activitate: ex. modă, tehnologie etc. Acest lucru îți va permite să le trimiți newslettere interesante, cu conținut personalizat. Folosește NewsMAN eCommerce Remarketing și vei putea să le trimiți emailuri automate relevante și să le oferi variante utile de produse pentru ceea ce caută. 

Cu serviciul de email marketing NewsMAN poți segmenta abonații nu doar demografic sau psihografic, ci și comportamental. Află mai multe despre cum să implementezi segmentarea abonaților la newsletter.

segmentare abonati newsletter
  1. Titluri Atractive și Povești Interesante

Într-o lume suprasaturată de informații, prima impresie contează mai mult ca oricând. Dacă dorești ca emailurile să fie deschise, asigură-te că titlurile lor sunt atractive și că povestea pe care o împărtășești este cu adevărat interesantă. Povestește cum un produs sau serviciu a schimbat viața cuiva și lasă-ți abonații să se simtă inspirați. Nu uita să setezi un preheader text în ton cu continuarea titlului.

Citește mai mult despre cum să scrii titluri de newsletter care atrag clickuri.

  1. Tutoriale sau Ghiduri Pas cu Pas și Comparații

Imaginează-ți că oferi sfaturi prețioase prietenilor apropiați. Creează diverse articole utile, tutoriale sau ghiduri pas cu pas și trimite-le abonaților pentru a-i ajuta să facă alegeri informate. Mizează pe comparații între produsele lor preferate sau cele bestsellers. Vor fi foarte recunoscători!  

  1. Aspectul Contează: Imagini și Experiențe Plăcute 

Nu subestima puterea vizuală! Fii creativ în design și asigură-te că aspectul emailurilor este atractiv. Amintește-ți că fiecare interacțiune contează,  iar cumpărătorii vor să aibă o experiență plăcută oricând.

Mai jos, un Exemplu de Imagine de Produs dintr-un newsletter eCommerce al brandului Starshiners, care atrage și încântă. Poți vizualiza întreg newsletter-ul aici

Poza Produs Newsletter Ecommerce - Starshiners
Produs-Vedetă – Newsletter Ecommerce – Starshiners
  1. Stârnește Curiozitatea și Invită la Acțiune

Fiecare email trebuie să fie o invitație tentantă la acțiune.  Folosește cuvinte care să trezească curiozitatea și să îi determine pe cititori să exploreze mai departe. Spune-le clar ce să facă: “Citește mai mult acum” sau “Profită acum de ofertă”. Trebuie să simtă că e vorba de ceva valoros și că pierd oportunitatea dacă nu dau clic!

  1. Împărtășește Povești și Ascultă Feedback-ul

Folosește storytelling-ul în newslettere și emailurile de recenzie produse comandate. Încurajează clienții să-și împărtășească experiența de shopping și să scrie ce cred despre produsele tale. Poveștile lor pot fi o sursă de inspirație pentru ceilalți vizitatori și îi pot ajuta în procesul de selecție al produselor, iar feedback-ul primit îți va permite să-ți îmbunățești abordarea în campaniile de email.

  1. Menține Interesul Prin Newslettere Bine Planificate

Nu-i lăsa pe abonați să se plictisească! Trimite-le newslettere la intervale regulate și asigură-te că fiecare ediție aduce ceva nou și interesant. De exemplu, poți anunța prin newsletter noile produse lansate sau  promoțiile limitate la diverse articole. De asemenea, le poți trimite emailuri cu invitații la evenimente sau reduceri exclusive special dedicate abonaților.

Nu știi cam câte newslettere să trimiți pe lună? Un studiu NewsMAN, arată că în medie, cele mai bune rezultate apar atunci când trimiți abonaților 4-8 newslettere lunar.

frecventa trimitere newsletter

      9. Urmărește Performanța Newsletterelor și Îmbunătățește-o

Este timpul să tragi linie și să analizezi. Verifică rapoartele de performanță ale fiecărui newsletter pentru a vedea cât de bine funcționează campaniile tale de email. Ce merge bine și ce nu? Cu fiecare pas înainte, vei îmbunătăți constant abordarea și vei deveni mai bun în atragerea și păstrarea cumpărătorilor inteligenți.

Creează un Newsletter Interesant pentru Smart Buyers

Urmează checklist-ul de 9 pași din articol și creează chiar acum newslettere care să atragă și să păstreze cumpărătorii isteți! Cu perseverență, vei obține cu siguranță rezultate grozave în campaniile de email marketing. Îți dorim spor la vânzări și clienți mulțumiți! 


Postează un comentariu

*
*

Trimite-ţi gândurile