Creează un email cu urări de Anul Nou, pe care abonații îl vor aprecia

de Florina Coca Marketing > Email marketing sezonier
email urari sarbatori Anul Nou

Sezonul acesta, te invităm să creezi un email cu urări de sărbători de final de an și Anul Nou, pe care abonații îl vor aprecia. Așa că, mută-ți atenția de la campaniile de shopping cadouri pe ultima sută de metri și concentrează-te puțin pe emailul cu urări. Întărirea legăturii cu abonații e importantă de asemenea. 

Iată câteva sfaturi utile care să te ajute în crearea newsletter-ului cu urări. 

Creează un email cu urări festive, cu mesaj autentic

Mergi dincolo de Sărbători fericite 

La promovarea prin campanii de newsletter de sărbători te invitam să pui accent pe bucurii și plus valoare pentru clienți. Acum, la emailul cu urări festive te îndemnăm la autenticitate. Pentru că… primim zeci de emailuri de sărbători. Ne-am obișnuit deja cu majoritatea mesajelor de urări, deoarece se tot repetă. Așa că, atunci când citim ceva nou acordăm mai multă atenție și reținem textul nou.

Spre exemplu: Sărbători binecuvântate, în loc de Sărbători fericite. Sau, Un An Nou de excepție!; Un An Nou cum ai visat! în loc de Un An Nou mai bun! Și exemplele, pot continua.

Inspiră-te, dar nu copia alte mesaje cu urări

Pentru a surprinde plăcut abonații, trebuie să vii cu ceva nou. Cum spuneam mai sus, e în regulă să te inspiri, dar nu e ok să copiezi ad litteram alte mesaje. În fond, business-ul tău e unic și vocea brand-ului tău de asemenea. Mesajul poate despre magia sărbătorilor și impactul acesteia pentru brandul și abonații tăi. Ex. “Au fost 12 luni minunate și apoi menționezi câteva cifre, ex. X comenzi, Y reviews etc. Nimic din toate acestea nu ar fi fost posibile fără voi!”

Creează un email cu urări de final de an, centrat pe clienți

Newsletter festiv fără buton CTA

Emailul cu urări festive e despre ei sau tu (ca brand) și ei. E vorba de împreună și de acum încolo. În acest tip de email cu urări sau newsletter festiv nu e vorba de nimic comercial. Nu se adaugă butoane CTA despre vânzarea de produse și nici nu se oferă discount-uri. Păstrează design-ul cu îndemn la acțiune pe emailul cu Anul în Review.

Emailul cu urări e despre apreciere și recunoștință

Emailul cu urări de final de an e ocazia perfectă de a-ți exprima mulțumirea față de clienți și abonați. Rolul principal al acestuia e consolidarea relației cu clienții. Mesajul trebuie să fie cald, umanizat, conversațional, centrat pe clienți nu pe produse sau promoții.

Exemple de emailuri cu urări de sărbători pentru clienți

Sperăm să îți fie de folos sfaturile și ideile noastre cu privire la emailul cu urări de final de an și Anul nou. Te invităm să creezi chiar acum un newsletter de sezon și să îți bucuri abonații.


Postează un comentariu

*
*

Trimite-ţi gândurile