Cum să Creezi Campanii de Sărbători Axate pe Beneficiile Clienților
Deși sezonul festiv încă nu a început, decorațiunile de pe stradă îi anunță startul iminent. Magazinele pregătesc minuțios scena celei mai așteptate campanii: cea pentru sărbătorile de iarnă.
Unii aranjează produsele în categorii speciale, alții creionează campaniile de marketing pentru clienți. Totul pentru o experiență festivă de shopping fără cusur.
Tu ți-ai făcut strategia de promovare a campaniei pentru sărbători? Dacă nu, rămâi aproape. Avem câteva idei interesante pentru tine.
Campanii de sărbători orientate pe beneficiile clienților
Pune clientul în centrul strategiei de promovare a campaniei pentru sărbători și sigur vei avea numai de câștigat. Uită de vânzarea clasică! Nu mai funcționează demult. În schimb, concentrează-te numai pe nevoile clientului și pe beneficiile pe care produsele ori serviciile tale i le aduce.
Abordare pro-beneficii client versus vânzare clasică
În general, strategiile orientate pe beneficii pentru client, care subliniază confortul, stilul și adaptabilitatea produselor pentru diferite ocazii, sunt adesea mai atrăgătoare pentru clienți. Aceasta se datorează faptului că aceste abordări nu impun presiuni asupra cumpărătorilor și se concentrează mai mult pe beneficiile concrete pe care aceștia le vor obține în urma achiziției.
Exemplu: poți vinde o rochie roșie în 2 feluri.
- abordare pro-client: Eleganță și Stil pentru Evenimente de Excepție! Rochie roșie pentru un look sofisticat și plin de încredere!
- abordare pro-vânzare: Rochie roșie – Ofertă Specială! Doar acum la un preț senzațional. Cumpără acum și ieși din umbră!
Care e varianta câștigătoare? Ei bine, trecutul ne arată că prima. Cel mai bun exemplu de vânzare produse cu accent pe beneficii este iPod-ul. Îți aduci aminte de memorabila frază: “1000 songs în your pocket”? Versus, 5GB storage for your songs.
Mai mult, poți alege să faci un email AB testing si te convingi singur. Desigur că ai putea direct să faci două variante pro beneficii client și să vezi care e mai performantă.
Ca să fie mai ușor, am creat un mini-plan pentru campania de sărbători
Plan de campanii de sărbători de trimis abonaților
Iată cum ar arăta un plan de campanii campanii centrate pe beneficii pentru perioada sărbătorilor,
Noiembrie
- Ultima Săptămână din Noiembrie:
- Email Teaser pentru Oferte Exclusive de Sărbători:
- Mesaj: “Sărbătorile sunt aproape! Abonează-te pentru a obține acces la beneficii exclusive și reduceri speciale!”
- Email Teaser pentru Oferte Exclusive de Sărbători:
Decembrie
- Săptămâna 1-2:
- Newsletter Lansare Oferte Sărbători pentru Abonați:
- Mesaj: “Bucură-te de reduceri spectaculoase la cadouri pentru cei dragi! Acum ai șansa să faci cumpărături la prețuri speciale!”
- Email cu Promovarea Reducerilor pentru Clienții Fideli:
- Mesaj: “Mulțumim pentru loialitate! Reduceri suplimentare pentru clienții noștri fideli în această perioadă festivă!”
- Newsletter Lansare Oferte Sărbători pentru Abonați:
- Săptămâna 3-4:
- Newsletter cu Oferte Limitate pentru Cadouri Unice:
- Mesaj: “Descoperă ofertele noastre limitate pentru a găsi cadouri unice de sărbători pentru cei dragi!”
- Email cu Transport Gratuit pentru Comenzile până la Anul Nou:
- Mesaj: “Achiziționează acum și beneficiezi de transport gratuit pentru comenzi până la începutul anului următor!”
- Newsletter cu Oferte Limitate pentru Cadouri Unice:
Ianuarie
- Săptămâna 1:
- Newsletter cu Recapitularea Ofertelor Festive și Mulțumire:
- Mesaj: “Reamintim cele mai bune oferte și mulțumim pentru participare! Apreciem faptul că ai fost alături de noi în sezonul de sărbători!
- Newsletter cu Recapitularea Ofertelor Festive și Mulțumire:
Acestea sunt doar câteva exemple de campanii pentru sărbătorile de iarnă. Pentru mai multă inspirație, citește și alt articol despre idei de campanii de newslettere de sărbători.
Acum că știi ce abordare să folosești în campania de sărbători și ai și o schiță de plan la îndemână, te poți gândi la trimiterea acesteia către publicul țintă.
Trimite campania de sărbători prin email și sms
Alege să-ți promovezi ofertele festive rapid și ușor prin campanii de email și sms marketing.
Câteva motive:
- 72% dintre oameni preferă să primească conținut promoțional prin email în loc de social media; (sursa)
- 66% dintre clienți au cumpărat produse în urma newsletterelor primite; (sursa)
- 91% dintre clienți vor să primească sms-uri de la brandurile lor preferate. (sursa)
Pași creare campanie de email de sărbători la NewsMAN
Creează un cont gratuit pe o platformă de servicii de email marketing precum NewMAN, dacă nu ai deja unul. Apoi, selectează unul dintre template-urile de newsletter cu conținut predefinit, filtrează după tag ‘holiday’ sau ‘christmas’ și editează-l pentru a se potrivi cu brandul tău.
Cu editorul de newsletter NewsMAN, poți trage produsele direct în email cu drag & drop. Vei economisi timp, iar informațiile lor precum titlu, preț descriere, reduceri etc vor fi preluate în mod automat.
Sfat: pentru a salva și mai mult timp și a diversifica strategia, include în setul tău de campanii și newslettere automate cu recomandări de produse. Astfel, vei reuși să ai mai multe rezultate prin personalizare.
Poți face acest lucru, prin folosirea de emailuri automate cu produse dinamice, care se vor actualiza automat, în funcție de criteriul ales, precum: cele mai noi, cele mai vizualizate, cele mai vândute etc.
Nu uita sa incluzi și campanii pentru coșul abandonat sau pentru produsele vizualizate. În ambele situații poți veni cu soluții de produse alternative și extra beneficii pentru clienți.
Și nu în ultimul rând, pentru a spori performața campaniilor de sărbători, adaugă și sms marketing-ul la promovare.
Creează o campanie de sms de sărbători pentru abonați
De sărbători, e momentul perfect să-ți anunți abonații cu privire la ofertele festive printr-o campanie de sms scurtă și eficientă.
Dacă folosești platforma de email marketing și sms NewsMAN poți apela și la servicii precum sms rapid sau trimitere campanii de sms grafic.
Prin sms-ul grafic ai posibilitatea să incluzi direct un link către o mini varianta vizuală a campaniei astfel că abonații vor vedea mai rapid ce le-ai pregătit.
Email newsletter festiv cu reminder prin SMS
O altă idee utilă pe care o poți folosi în strategia de promovare a campaniei de sărbători e adăugarea unui SMS reminder după ce ai trimis un newsletter. În perioada festivă inbox-ul este aglomerat și e posibil că abonații să rateze unele vouchere sau oferte limitate. De ce să nu le amintești că ai ceva pentru ei, de care încă se pot folosi? În fond, vorbim de campanii pro beneficii client.
Sperăm că ți-au fost utile sfaturile noastre cu privire la campaniile de sărbători și dacă ai nevoie de ajutor te așteptăm pe live chat sau pe email la info@newsman.com. Spor la conversii și la cât mai mulți clienți mulțumiți!