Email Marketing: Mailchimp ilegal în UE, există soluții?

de Florina Coca Marketing
mailchimp-ilegal-in-UE-solutie-NewsMAN

Germania a declarat folosirea furnizorului de email marketing MailChimp ilegală din cauză că datele se transferă din EU în SUA, iar serviciile de informații americane au acces la ele. 

Compania FOGS Magazin din München, care a folosit MailChimp a declarat că a folosit serviciul doar pentru 2 newslettere și va înceta să îl utilizeze cu efect imediat, având în vedere ilegalitatea constatată de către Comisia de Supraveghere BayLDA, priving neconformitatea cu GDPR. 

Găsiți pe larg toate informațille despre ilegalitatea Mailchimp în UE într-un articol dedicat, disponibil pe site-ul Data Protection Officers Network.

Mai jos despre soluția românească de email marketing NewsMAN, cum este aceasta conformă cu GDPR și ce avantaje ar fi.

Există soluții de email marketing GDPR-ready în România?

newsman-email-marketing-conform-cu-gdpr

Da, există soluții de email marketing conforme cu GDPR în România. Dacă aveți un business și vindeți în România, puteți încerca platforma NewsMAN ca alternativă la Mailchimp sau la orice soluție străină care nu este din UE.

Ce oferă în plus platforma de email marketing NewsMAN față de MailChimp:

  • conformitate cu GDPR detaliată în clar în Anexa GDPR NewsMAN;
  • soluție certificată ISO 27001;
  • prețuri conform cu piața românească, nu cea din SUA;
  • suport permanent (live chat, email, online meetings);
  • resurse shared și dedicate pentru livrabilitate sporită;
  • autentificare DNS pentru Inbox ok;
  • acces la funcții de segmentare avansată, remarketing eCommerce și flow-uri de automatizare (la MailChimp doar de la 300 $ în sus, ceea ce neagă cumva dreptul firmelor mici și mijlocii de a crește prin promovare);
  • migrare gratuită de la alt furnizor;
  • demo gratuit editor newsletter, ajutor cu formulare și automatizări;
  • training onboarding și ajutor cu import, sincronizare, trimitere etc.

Ce e important în conformitatea NewsMAN cu GDPR?

Mai jos o listă de lucruri importante de știut despre conformitatea NewsMAN cu GDPR, extrasă din Anexa GDPR art. 11:

  • Accesul angajaților în backend este limitat (nu văd datele cu caracter personal încărcate de operator):
acces-abonati-newsletter-angajati-newsman
  • Stocarea de date cu caracter personal se face  exclusiv în datacenter (nu se stochează nimic la birou) ;
  • Acces backend SSL (secure) doar folosind autentificare în 2 pași;
  • Acces servere via VPN + SSH Agent (chei RSA 2048 biți, stocate exclusiv pe hard disk-urile criptate);
  • Servere securizate (update-uri la zi + rulare IDS – intrusion detection system);
  • Servere cu firewall restrictiv.

Securizare aplicație de email marketing și marketing automation NewsMAN

  • Access exclusiv SSL (secure); 
  • Autentificare în 2 pași (login); 
  • Opțiune sub accounts (conturi cu acces restrictiv la aplicație, ex: doar read sau doar editor, fără opțiune de download baza de date); 
  • Protecție brute force (lock IP după câteva încercări eșuate); 
  • Parole strong (minim 10 caractere, o literă mare, o literă mică, un caracter special); 
  • Protecție session highjacking (session capture); 
  • Protecție CSRF / XSS; 
  • High Security Mode (reintroducere cod autentificare în 2 pași) necesar pentru acces zone senzitive din aplicație (ex: vizualizare adrese de mail sau modificare profil sau download baze de date – expiră în 4 ore de la activare); 
  • Notificări download, link-uri ce expiră în 4 ore, logging extensiv downloads;
  • Notificări logare IP nou / țară nouă (dacă nu este activată autentificarea în 2 pași);
  • Notificare modificare parolă sau date profil (dacă nu este activată autentificarea în 2 pași);
  • Scanare vulnerabilități aplicație lunare .

De ce e important să ai acces la funcții complete de email marketing?

E important ca un serviciu de trimitere newsletter să îți permită să faci mai mult decât trimiteri campanii în masă.  De la funcții precum AB Testing (care te ajută să vezi ce titlu sau conținut generează mai multe deschideri) la serii de campanii de email automate în funcție de acțiunile oamenilor în site, înainte și după vânzare – toate sunt importante pentru a avea campanii de email cu rezultate. 

Le poți avea pe toate cele de mai sus la NewsMAN în orice abonament, inclusiv în cel gratuit. La MailChimp ai acces la automatizări numai de la 300 $, ceea ce înseamnă indirect că ar restricționa creșterea firmelor care nu au mulți abonați sau nu au cifre de afaceri mari să susțină acel buget. Noi la NewsMAN am studiat piața românească și în baza cercetării am realizat graficul de tarife newsletter și automatizări astfel încât orice business să poată crește.

E important să ai acces la funcții mai mult decât creare și trimitere newsletter, la suport, totul la un preț accesibil în același timp.

Știai că MailChimp, pe lângă faptul că NU este GDPR compliant ca și soluție de email marketing pentru site-urile din UE, practică și prețuri cu 57% mai mari? 

Dacă acum folosești Mailchimp sau orice soluție terță de email marketing și vrei să încerci NewsMAN îți poți face cont aici. Chiar și fără cont, poți vedea cum arată editorul de newsletter:

editor-newsletter-newsman

Dacă ai întrebări scrie-ne la info@newsman.ro sau intră pe live chat-ul de pe site. Suntem o echipă de oameni reactivi și ne place să asistăm clienții. Ne poți scrie un mesaj rapid în formularul de de pe site cu detaliile tale și te contactăm noi.

Cum se procedează cu noii clienți la NewsMAN?

Oamenii își creează cont și listă pe NewsMAN, intră în contact cu noi, primesc un DEMO personalizat Gratuit, inclusiv video și răspunsuri la orice întrebări comerciale sau tehnice. Scopul este să utilizeze platforma la capacitate maximă pentru a vedea în ce măsură aceasta răspunde nevoilor lor. 

În varianta gratuită, NewsMAN poate fi testată fără limite de funcții și poți apela la suport oricând. Astfel nu ai grijă că nu beneficiezi de suport precum la MailChimp sau că nu ai acces la anumite funcții care de fapt îți sunt necesare să poți face email marketing performant. Și cel mai important, nu plătești până nu ești convins că e ce îți trebuie și chiar dacă ai activat un abonament, îl poți dezactiva oricând.

Îți dorim spor la conversii și campanii de email marketing cu rezultate!


Comentarii recente

  1. David 6:03 am, 21 Nov 2024

    Salutare!
    Folosim NewsMAN de ceva vreme. Mă bucur tare mult că există servicii de foarte bună calitate și pe piața din Romania.

    Dintre plusurile pe care le are NesMAN amintesc: răspuns rapid la solicitări și interfață super intuitivă pentru editarea newsletterelor. Ambele aspecte sunt foarte importante. Nu trebuie să blochezi pentru newslettere specialiști în programare. Lista aspectelor pozitive poate continua.

    Pentru echipa NewsMAN: sper ca ceea ce am scris aici să vă motiveze să fiți și mai buni!
    Succes mai departe!

Postează un comentariu

*
*

Trimite-ţi gândurile