Emailuri automatizate cu NewsMan
Acum cu Newsman vă puteți automatiza campaniile de email marketing în doar câteva clickuri. Exemple de automatizări: drip campaigns (welcome mails, follow up emails) reminders emails (zi de naștere, alte evenimente) sau auto segmentări în funcție de acțiunile utilizatorului în newsletter.
Automatizările vă ajută să salvați timp și să vă organizați :
- campaniile de email marketing, astfel încât abonații dumneavoastră să primească, la momentul potrivit, newslettere al căror conținut se pliază pe preferințele și nevoile lor.
- segmentele, abonații sunt adăugați sau șterși dintr-un segment.
- proprietățile abonaților, variabile precum: oraș, localitate, vârstă etc.
Automatizările au la bază triggere prin ale căror acțiuni sunt trimise newslettere în funcție de comportamentul abonatului (a deschis / nu a deschis newsletter-ul X, a deschis / nu a deschis trigger-ul X, a primit / nu a primit newsletter-ul X, a dat click / nu a dat click pe link-ul X).
Se pot crea următoarele tipuri de automatizări:
- După Data abonării (ex: mail de întâmpinare);
- După o vizualizare newsletter;
- După un click în newsletter;
- Avansat (ex: când se modifică o proprietate a unui abonat prin API sau formular de abonare).
Fiecare automatizare are cel puțin un trigger bazat pe una sau mai multe acțiuni, cu un anumit timp de așteptare si cu anumite condiții pe care userul le poate stabili.
Timpul de așteptare poate fi setat în minute, ore sau zile, iar condițiile trigger-ului pot fi următoarele:
- Data abonării, metoda abonării;
- Procentul / totalul open rate;
- Procentul / totalul click rate;
- A dat click pe link-ul X;
- Este în segmentul X;
- A primit / nu a primit newsletter-ul X;
- A deschis / nu a deschis newsletter-ul X;
- A deschis / nu a deschis trigger-ul X;
- A dat click / nu a dat click pe trigger-ul X;
- ID abonat, Email, Domeniu;
- Locație după IP, țară după IP, regiune după IP;
- Nume, prenume;
- Device, browser, sistem de operare, ultimul click;
- Dată trimitere newsletter, nume newsletter, oraș.
Pingback: Creste-ti vanzarile cu prin Email Marketing - Extended