Funcție nouă NewsMAN – selector emoji în subiect newsletter

de Florina Coca Noutati
emoji-email-marketing

Emoji-urile fac parte din viața noastră digitală. Aproape că nu există conversație sau mesaj online fără emoji în ziua de azi. Conform unui studiu din 2015, a platformei de marketing emoțional Emogi, 92% din populația online folosește emoji zilnic.

Folosit prima oară în ‘97, emoji s-a răspândit masiv în lumea online, ajungând în 2020 să numere 3304 caractere, conform unicode.org.

Deși ne exprimăm emoțiile cu ajutorul fețelor zâmbitoare sau a altor simboluri, etimologia termenului emoji n-are nicio legătură cu emoția în sine. Emoji provine din limba japoneză și înseamnă fotografie și caracter (literă). Așadar, în esență, cuvântul descrie un pictograf.

În campaniile de marketing, emoji-urile adaugă o notă personală brand-ului, umanizează comunicarea și apropie audiența. Sunt potrivite atât în postările din social-media, cât și în campaniile de email marketing

Cum pui emoji în titlu newsletter-ului

Am lansat o nouă functie în editorul de newsletter NewsMAN: un selector de emoji ca să poți pune rapid un emoji în subiect-ul newsletter-ului. Acum nu mai e nevoie să apeși manual combinatia de taste Windows și “.” 

Din contul NewsMAN, intri la Newslettere > Template-urile mele sau Draft-uri > Editare:

emoji-titlu-newsletter

Dacă te răzgândești, poți schimba titlu în pagina de trimitere:

Emoji-urile pot fi folosite nu doar în subiectul newsletter-ului, ci și în conținut, după anumite cuvinte ori fraze unde se potrivesc cu contextul, pentru exprima mai bine acea situație.

Cu toate că sunt îndrăgite de internauți, încearcă nu le utilizezi prea mult cantitativ și să ții cont mereu dacă se potrivesc cu obiectiv-ul campaniei și/sau viziunea și valorile firmei. Ex. firmele cu profil sobru, de servicii funerare nu vor folosi emoji-uri. În schimb, dacă vinzi online produse cosmetice, poți folosi cu încredere, dar nu chiar la fiecare campanie de email, mai ales dacă trimiteți de 3 ori pe săptămână și nu câte 10 caractere emoji la un loc.

Poți încerca să folosești în mod creativ emoji de asemenea. Un alt fel de a utiliza emoji este acela de a nu folosi caracterele în mod direct. Magazinele online pot crea din mâncare ori jucării fețe zâmbitoare sau inimi. Sigur ai văzut deja astfel de exemple online. Sunt plăcute vizual, inspiră oamenii și dau o senzație bună.

inima-cafea-email

Un alt mod de a folosi emoji în newsletter este de a-l integra cu un banner promoțional, cu scopul de a-l face mai atractiv:

emoji-banner

Sau ai putea folosi un emoji-sticker. În editor-ul newsletter, mergi la Conținut > Stickers și cauți un emoji potrivit:

emoji-sticker
meniu-newsletter

Sperăm că noul selector de emoji în subiectul newsletter-ului, cât și alte sfaturi de utilizare emoji în conținutul campaniilor de email să îți fie de folos. Integrează emoji în strategia ta de marketing pentru a te exprima mai cordial și mai personal cu clienții și potențialii clienți.


Postează un comentariu

*
*

Trimite-ţi gândurile