Câteva sfaturi pentru agenții de turism pentru un newsletter de succes

de Dana Constantin Marketing
newsletter de succes agenții de turism

Unul din domeniile în care trimiterea de newslettere regulate către abonați poate influența succesul afacerii este cel al turismului. Recomandăm fiecărei agenții de turism o listă de abonați la newslettere, cărora să le trimită, regulat, ultimele oferte de vacanțe.

Mai ales în această perioadă, de post pandemie, turismul este în creștere accelerată din nou. Lumea vrea să călătorească, vrea să iasă din nou din casă, dar poate încă nu are încredere în condițiile de călătorie. Așa că ofertele venite pe email de la agenții de turism de încredere sunt cu atât mai bine venite.

Și iată câteva sfaturi pentru un astfel de newsletter de vânzare de vacanțe sau pachete turistice.

Newslettere agenții de turism cu oferte EARLY BOOKING, ultimele locuri disponibile

newslettere agenții de turism cu oferte

Prima parte a newsletterului

Trimite newslettere de promovare a pachetelor turistice destinate vacanțelor ce urmează. Include în prima parte a newstterului mențiuni despre:

  • diferite reduceri posibile,
  • oferte EARLY BOOKING,
  • ultimele locuri disponibile,
  • sau alte impulsionări pentru clienți de a achiziționa vacanța dorită cât mai repede.

Vacanțele sunt despre peisaje frumoase și experiențe inedite, așa că include în newsletterul tău un vizual de impact, de dimensiuni generoase. Folosește imagini frumoase și atrăgătoare ale locurilor pe care clienții tăi vor vrea să le descopere în următorul lor concediu.

Pune linkuri clare, de preferat și la început și la sfârșit de newsletter, către posibilitatea de înscriere în excursia de grup promovată. Sau link de achiziționare a serviciului turistic pe care îl vinzi în newsletterul tău.

Newslettere agenții de turism pentru prezentarea pachetelor turistice

Newslettere agenții de turism pentru prezentarea pachetelor turistice

Poți trimite și newslettere de prezentare a diferitelor opțiuni de vacanțe viitoare pentru clienții tăi. Dar un exemplu de succes este clientul nostru, Family Travel Bubble, ce organizează vacanțe destinate familiilor de copii. Ei promovează în fiecare newsletter doar câte o vacanță în parte, și au o rată de deschidere și click extrem de mare.

Finalul newsletterului – prețuri estimative ale pachetelor turistice

prețuri estimative ale pachetelor turistice

Include în finalul newsletterului și prețurile estimative pentru ce vacanță sau pachet turistic promovezi. Lumea are mai multă încredere să dea click sau să contacteze agenția de turism dacă vede din start costurile.
Nu uita să menționezi posibilități de contact. Adaugă adresa de email sau numărul de telefon la care potențialii clienți pot afla mai multe despre vacanța dorită. Vacanțele nu sunt precum hainele, nu se vând direct online, ci potențialii clienți vor întâi mai multe detalii, dar și un suport personal.

Listă curată de abonați

Menține o listă curată de abonați. Pentru un clickrate mare este foarte important să ai o listă de abonați cât mai interesați. În același timp, amplasează linkul de înscriere la newsletter în fiecare pagină a site-ului tău, dar și în prezențele tale pe social media (Facebook, Instagram). Contentul tău media atrage doritori de vacanțe, care poate vor să fie informați de următoarele oferte turistice pe care vrei să le promovezi.
Pandemia încă nu a trecut de multă vreme de tot. Așa că e bine să inserezi și câteva sfaturi, condiții de acces și disclaimers în ceea ce privește situația covid și regulile care se impun în regiunea targetată de newsletterul tău.

Acestea fiind zise, vă dorim cât mai multe vânzări de pachete turistice ori vacanțe, newslettere cât mai reușite, și zile de relaxare cât mai frumoase abonaților la lista dumneavoastră de emailuri!


Postează un comentariu

*
*

Trimite-ţi gândurile