Nu e un secret că orice business vrea să iasă în evidență în inbox-ul abonaților și să își depășească concurenții în vânzări. Numai că, lucrurile nu se întâmplă peste noapte și soluția nu e să copiezi concurența sau să faci… Mai mult
Te-ai gândit cum ai putea să faci abonarea la newsletter mai atractivă și mai interactivă pentru abonați? Dacă nu, avem noi o idee! Am lansat pop-up-ul de abonare la newsletter, tip roata norocului, în care poți seta diverse premii pentru… Mai mult
2021 vine cu nevoi stringente de digitalizare pentru majoritatea firmelor care nu au urmat încă acest proces sau l-au urmat parțial, cele mai multe fiind forțate să o facă din cauza pandemiei de COVID-19, începută anul trecul. Ca urmare a… Mai mult
Ce-ar fi ca și aplicațiile mobile pentru servicii să aiba un look & feel friendly precum rețelele de socializare? De ce nu? Am zis noi. Ne-am gândit la asta când am lansat ultima versiune NewsMAN pentru mobil. Chiar dacă NewsMAN… Mai mult
O campanie de marketing de succes are puterea de a trezi emoții și de a rămâne în mintea clienților pentru mult timp, influențând decizia de cumpărare. Dar hai să fim sinceri. Majoritatea campaniilor de marketing pentru produse sau magazine online… Mai mult
În 2020, email-ul continuă să fie top canal preferat de comunicare în rândul internauților și profitabil în rândul firmelor, având un ROI de 4200% potrivit unui studiu DMA (Data & Marketing Association). Iată top 6 lucruri la care ar trebui… Mai mult
Piața eCommerce este în continuă dezvoltare și fiecare magazin online îți dorește să se facă remarcat în fața consumatorilor și să își îmbunătățească rata de conversie. Un mod de a fi diferit de majoritatea magazinelor online este să nu trimiți… Mai mult
Review-urile online sunt etalonul consumatorului actual în călătoria sa spre achiziția potrivită. Înainte să cumpărăm ceva online, verificăm recenziile altor persoane despre produsele sau serviciile care ne interesează. În articolul curent, vom vedea ce sunt recenziile de produs, de ce… Mai mult
Ca furnizor de trimitere newsletter, primim o mulțime de întrebări din email marketing. Dar dacă este o întrebare care apare mai des, este aceea este cu privire la frecvența optimă de trimitere campanii de email către abonați. E firesc să… Mai mult