Quick tips: subiectul unui newsletter
Mulți dintre cei care apelează la serviciile unei companii de marketing nu înteleg cu exactitate cum functionează acest proces. De multe ori planurile sunt prea mari iar unii
clienți se așteaptă ca email-urile lor să fie deschise de milioane de cititori.
Să stabilim niște reguli cheie, fără de care succesul nu își poate face apariția:
Titluri atractive, care nu pot fi ignorate. Deși este o rețetă veche, nu dă greș. Cuvintele care promit un mesaj, duc cu siguranță către un mail deschis. Puteți înlocui stereotipuri vechi „Cum să ai vânzari mari în scurt timp” cu „ Vânzările tale devin un succes”.
Puterea de a capta atenția este inegalabilă. Bineînteles, nu trebuie doar cuvinte puternice ci și îmbinate corect. Astfel, descoperim formula:
Structura a unui titlul inteligent + un topic important + cuvintele potrivite= Titlu care garantează deschiderea email-ului.
Atenția trebuie atrasă prin cuvinte importante însă jonglate fără a deveni obositoare. Cititorul percepe un mesaj mult mai simplu prin depărtarea de agresiv și adoptarea unui stil prin care se asmiliează un mesaj cu informație. Tocmai de aceea subiectul unui newsletter trebuie să fie concis, simplu și fără clișee.
Email marketing-ul este într-o permanentă competiție. De aceea este obligatoriu ca orice soluție să aibă un rezultat.
Titlul care asigură deschiderea unui email trebuie să ademenească cititorul și mai ales să convingă. Claritatea și specificitatea ajută în procesul de fidelizare. Headline-ul trebuie să fie concis și să sublinieze esențialul. Acesta ar trebui să constituie un argument care sa determine abonatul să acorde timp mesajului tau.
În email marketing se subliniază importanța compatibilității dintre mesajul transmis și motivațiile celui care îl primește. Așadar, mesajul trebuie să fie relevant pentru cel care îl citește, nu pentru cel care îl transmite. Nu trebuie irosită informatia pe un layout mergând pe principiul de a avea câte puțin pentru fiecare. În schimb se poate folosi cu încredere personalizarea sau contentul dinamic, urmărind ca fiecare abonat să primească exact informația de care ar putea să fie interesat.