20+ de subiecte de email pentru mai multe vânzări de Paște
Sărbătorile de Paște sunt momentul ideal să trimiți o campanie de email marketing pentru a te conecta cu clienții și a-i atrage cu oferte relevante. În acest articol, vrem să te ajutăm nu doar să comunici mai eficient, ci să obții și mai multe vânzări folosind tactici dovedite să crească engagementul.
Ne vom concentra în special pe cum să scrii subiecte de email bune. Studiile arată că aproape 70% dintre utilizatori decid dacă să citească un email sau să-l marcheze ca spam doar pe baza titlului (Invespcro).
Cum scrii un subiect de email convingător de Paște?
Eficiența subiectelor de email a fost testată de diverse studii, tocmai pentru că titlurile sunt un element cheie pentru a atrage atenția și a convinge oamenii să deschidă newsletterul. Iată câteva bune practici și exemple care să te inspire pentru campanii de email de Paște de succes:
Personalizarea subiectului de email
Subiectele de email personalizate în funcție de localitate/regiune, au o rată de deschidere cu 29% mai mare (Experian). Poți folosi și numele abonatului, anumite produse preferate sau alte date pe care le ai la dispoziție. Câteva exemple:
[Nume abonat], [Numele produsului] te așteaptă!
[Nume abonat], [Numele produsului] este acum mai ieftin!
Livrare gratuită pe Paște în [Localitate]!
Comandă până pe [Dată] și ai [Numele produsului] în coșul de Paște!
Crearea unui sentiment de urgență
Urgența este de asemenea un element care vinde. Arată încă din titlu că oferta e limitată. Nu crea însă urgență falsă. Trebuie ca stocul limitat sau timpul de expirare să fie reale.
Grăbește-te, au mai rămas doar 3 [Numele produsului]!
Iepurașul îți trimite un cod de reducere exclusiv. Folosește-l în 24 de ore!
[Nume abonat], [Numele produsului] are stoc limitat!
Conținutul clar și concis
Claritatea și concizia pot genera cu până la 541% mai multe reacții de la abonați (MarketingSherpa). Folosește limbaj clar, orientat spre acțiune. Când sunt disponibile, cifrele sporesc claritatea și cresc rata de engagement.
Am pus toate produsele tale preferate în coșul de Paște 🧺!
🐰Bunătățile de Paște sunt aici, cu 20% reducere!
Prinde ofertele Iepurașului. Stoc limitat !
Stârnirea curiozității
Curiozitatea. Suntem cu toții asaltați de informații, notificări și mesaje de la branduri. Mai ales în perioadele cu sărbători, când se înmulțesc newsletterele eCommerce, e important să ieși în evidență și să stârnești curiozitatea.
Esti client [Nume brand]? Te PAȘTE o oferta specială!Deschide și descoperă ce surprize de Paște avem pentru tine🐣!
În Săptămâna Mare, credem în ofertele economice ⤵️!
Sărim peste competiție! 🐇Descoperă ce oferte exclusive avem pentru tine!
Conținutul relevant pentru public
Relevanța care ține atât de context, cât și de interesele abonaților. Concentrează-te pe subiecte care știi că sunt importante pentru publicul tău țintă, arată-le că îți pasă de părerea lor și ajută-i să-și rezolve problemele zilnice.
Facem curățenie de primăvară 🧹 Prinde utimele produse!
Iepurașul îți livrează [Numele produsului] gratuit!
10 idei pentru o masă de Paște reușită
Nu ai chef de gătit? Livrăm drob ca la mama acasă!
Nu trebuie să alergi prin magazine. Vine Iepurașul la tine! 🐰
Evidențierea beneficiilor pentru abonați
Beneficiile trebuie să se regăsească clar atât în subiectul, cât și în corpul emailului. Răspunde întrebării: De ce aș citi acest email? Ce beneficiu am dacă îl deschid?
Economisește 20% la coșul de cumpărături de Paște!
Rețete de Paște pentru cei ocupați
În pană de idei? Deschide pentru o listă de cadouri de la Iepuraș 🎁
Tonul conversațional
Tonul conversațional poate crește rata de engagement cu până la 17% (Hubspot). Nu toate brandurile pot face asta, însă cele cu o imagine mai relaxată au de câștigat dacă scriu subiecte de email care par să vină de la un prieten sau coleg. Până la urmă, astea sunt mesajele pe care le citim primele, nu?
[Nume abonat], îți dăm o mână de ajutor la cumpărături?
Și tu te-ai săturat să faci curat?
Hei, [Nume abonat], cred că oferta asta o să-ți placă 😍!
Am aranjat un meeting cu Iepurașul. Vii și tu?
Dacă folosești aceste ingrediente în mixul campaniei de email marketing de Paște, ai șanse să stârnești interesul și să convingi abonații să deschidă newsletterul. Și pentru că succesul unei campanii depinde de mai multe elemente, trecem în revistă și câteva bune practici generale.
Cum să crești eficiența campaniei de email marketing de Paște
Pe lângă un subiect de email eficient, ține cont și de următoarele sfaturi care cresc engagementul și rata de conversie a campaniilor de email marketing de Paște:
- Segmentează lista de abonați în funcție de sex, localitate, preferințe, achiziții trecute etc. Segmentele te ajută să comunici personalizat și să crești engagementul cu mesajele tale.
- Personalizează mesajul. Emailurile personalizate au o rată de deschidere cu 29% și de clickthrough cu 41% mai mare față de cele nepersonalizate (Experian). Folosește numele abonaților în subiect sau în corpul emailului, concentrează-te pe interesele lor și pe orice alte informații ai la dispoziție. Abonatul trebuie să simtă că îi vorbești lui, și nu unei mulțimi de clienți.
- Oferă o reducere sau un alt tip de ofertă la produsele cu specific de Paște sau la cele care pot fi făcute cadou. Scoate în evidență reducerea cu limbaj clar și simplu încă din titlu și de la începutul emailului.
- Creează un sentiment de urgență pentru rate de deschidere cu 22% mai mari (Invespcro). Oferta trebuie să fie limitată ca timp sau cantitate, iar limbajul folosit în email trebuie să convingă abonații să acționeze imediat. Folosește cuvinte precum “azi, mâine, acum, limitat” și elemente vizuale ajutătoare, precum un cronometru în newsletter.
- Utilizează un design profesionist și vizualuri calitative, cu imagini specifice primăverii și Paștelui și culori vii și atractive. Te ajutăm cu mai multe modele de newsletter, disponibile în galeria NewsMAN:
- Optimizează newsletter-ul și pentru device-urile mobile. Tot mai mulți utilizatori vizualizează campaniile de email marketing de pe mobil, așa că trebuie să te asiguri că ai un format responsive. Dacă folosești un template de newsletter din platforma de email marketing NewsMAN, redarea acestuiva va fi automat responsive. Doar verifici preview pe mobil, ajustezi dacă e cazul.
Creează o secvență de emailuri de Paște, nu doar un newsletter eCommerce. Secvența poate conține un email educațional, cu informații interesante și utile pentru abonați, un teaser pentru campania de Paște, unul sau mai multe newslettere cu oferte personalizate cu oferte și un follow-up prin care amintești de campanie și creezi și mai multă nevoie de implicare.
Toate acestea sunt posibile când folosești serviciile de email marketing NewsMAN, care vin la pachet cu un editor de newsletter drag & drop ușor de folosit, o galerie de modele de newsletter șifuncții avansate de segmentare și personalizare. De asemenea, pentru mai multe șanse de conversie, ai la dispoziție și opțiuni de optimizare trimitere la ora potrivită pentru fiecare abonat. Înscrie-te gratuit și creează chiar azi campanii de email marketing captivante de Paște care îți vor spori vânzările!