Email A/B și MVT testing

Email split testing sau A/B testing este o modalitate simplă de a-ți optimiza performanța campaniilor de e-mail în timp real. Trimite 2 sau mai multe variante de newsletter unui grup mic de abonați, așteaptă puțin, apoi trimite câștigătoarea restului de utilizatori.



Ce să testezi?

Poți testa o mulțime de lucruri prin A/B sau MVT Testing pentru a vedea ce variantă de newsletter sau campanie de e-mail funcționează mai bine. De exemplu, poți schimba o mică parte a e-mail-ului, precum Numele Expeditorului (From Name), Subiectul ori imaginea de Sus sau poți edita complet Întregul Conținut.



Cum știi ce variantă A/B split a avut cele mai bune rezultate?

Alegerea variantei campaniei de e-mail câștigătoare aferentă A/B testing se poate face automat măsurând rata de deschidere (câte persoane au vizualizat newsletter-ul) sau rata de click-uri (câte persoane au dat click pe unul dintre linkurile din email). Când niciunul dintre acești 2 metrici nu se potrivește nevoilor tale, treci la revizuirea manuală. Selectează varianta câștigătoare manual după verificarea rezultatelor.

Uneori schimbarea unui lucru simplu, precum Subiectul sau Pre-Header-ul (Pre-Antetul), poate avea un impact semnificativ asupra performanței newsletter-ului. De aceea, îți recomandăm să efectuezi A/B testing regulat pentru campaniile de email.

Ești gata să încerci NewsMAN?

Pachetul gratuit include acces la cele mai importante funcții de email marketing, inclusiv editorul de newsletter drag & drop, automatizări, landing pages și multe altele. Înregistrează-te în câteva secunde. Nu este nevoie de card de credit.



Află mai mult despre editorul de newsletter