Una dintre bunele practici în email marketing, este captarea și colectarea de abonați noi la newsletter prin mijloace proprii, prin formulare și pop-up-uri de abonare diverse inserate pe site sau blog.
Odată cu evoluția digitală însă, comportamentul vizitatorilor și al clienților potențiali s-a schimbat, iar formularele clasice statice de înscriere la newsletter, au devenit ușor învechite și insuficient de interesante.
Trusa de unelte de marketing care să atragă viitorul abonat trebuie să conțină ceva diferit de ceea ce este el obișnuit, precum o experiență atât atractivă vizual, care creează entuziasm și care îi oferă în același timp, câteva variante de câștig / premii.
Și aici intră în scenă, potrivindu-se perfect, pop-up-ul de abonare la newsletter tip roata norocului. Învârte și câștigă sau spin-to-win este un îndemn la acțiune, iubit de toată lumea. Cine n-ar vrea să afle ce premiu dintre cele listate va câștiga?
Cu pop-up-ul de înscriere roata norocului, înscrierea la newsletter devine mai interesantă și mai atractivă. Vezi cât e de ușor să creezi un astfel de pop-up de înscriere la newsletter tip roata norocului.