Primul lucru de care ai nevoie pentru a începe o automatizare de e-mail eCommerce este să te asiguri ca magazinul tău e integrat cu NewsMAN.
Odată ce magazinul este integrat cu platforma noastră de email marketing, poți configura campanii de email automate care îți vor crește vânzările.
Cele mai frecvente automatizări de e-mail-uri eCommerce sunt următoarele:
- e-mail-uri de abandonare browsing;
- serie e-mail-uri coș abandonat;
- e-mail post-vânzare review produs;
- emailuri automate pentru clienții vip.
Poți pune tag ori segmenta clienții în funcție de categoriile sau produsele vizualizate ori cumpărate.
Setarea e-mail-urilor automate în magazinul online e ușor configurat în NewsMAN.
Alege un trigger:
- adăugare în coș pentru coș abandonat;
- comandă plătită pentru review produs;
- vizualizare pagină produs sau categorie.
Alege un model de email (template) - avem câteva exemple în galerie. Și pur și simplu TRAGE un bloc de produse eCommerce în template-ul de newsletter.
Setează un timp de așteptare de la evenimentul din trigger (recomandăm între 1 și 3 ore) și asigură-te că pui condiția: cart.products > 0. Și asta e tot.
NewsMAN se integrează cu toate marile platforme eCommerce de tip open-source, precum: WooCommerce, Magento, Shopify, PrestaShop și OpenCart și alte platforme Saas eCommerce custom precum: MerchantPro, GoMag, ContentSpeed, Extended, Blugento, TeamShare etc.
Integrarea funcționează chiar și fără niciun plugin, doar prin adăugarea codului nostru Javascript Remarketing și utilizarea Google Enhanced Ecommerce via dataLayer.