Formulare de înscriere la newsletter conforme cu GDPR

Formulare de înscriere la newsletter cu design responsive și conforme cu GDPR, perfecte pentru creșterea listei de abonați.

Creșterea bazei de abonați ar trebui să fie high prio pe agenda ta de marketing. În email marketing, utilizatorii se alătură listei tale completând un formular de înregistrare pe site.

În platforma NewsMAN, poți crea formulare de înscriere la newsletter care se potrivesc cu designul site-ului și le poți integra cu ușurință în acesta.

Editorul nostru de formulare de newsletter e ușor de utilizat și oferă opțiuni rapide de personalizare și de styling. Poți adăuga unul sau mai multe câmpuri. În plus, chiar și crearea unui Quizz rapid este posibilă.

Nu sunt necesare abilități tehnice. Formularele de înscriere la newsletter pot fi incluse în orice site web, inclusiv site-uri WordPress, unde trebuie doar să inserezi codul scurt al widget-ului.

Mai mult decât atât, ducem pop-up-urile de înscriere pe site la un alt nivel - web layers - invitând utilizatorii să aboneze după ce au petrecut ceva timp pe site-ul tău.

Formulare de newsletter double opt-in

Toate formularele noastre de înregistrare sunt double opt-in în mod implicit, ceea ce înseamnă că viitorii abonați trebuie să facă clic pe un link pentru a-și exprima consimțământul de a se alătura listei tale de newsletter.

Aceasta este una dintre cele mai bune modalități de a menține o listă de abonați curată și de a evita boții.

Formulare de newsletter conforme cu GDPR

Dacă ești în Uniunea Europeană, te avem acoperit. Platforma de email marketing NewsMAN, îți permite să adaugi casete de consimțământ la formularele de înscriere la newsletter într-un singur clic. Aceste date de consimțământ sunt înregistrate pentru fiecare abonat și pot fi utilizate ca dovadă, în caz de nevoie.

Formulare de newsletter responsive

Nu trebuie să îți faci griji dacă vizitatorii site-ului web aleg să se înscrie la newsletter-ul tău de pe un anumit dispozitiv.

Toate formularele noastre de înscriere la newsletter sunt responsive în mod implicit, astfel că vor arăta bine atât pe desktop, cât și pe dispozitive mobile.

Tagging automat (adăugare în segment) și automatizare

Fiecare formular de abonare la newsletter poate fi configurat pentru a face auto-tagging noilor abonați și să-i adauge în segmente specifice.

Poți merge mai departe și activa un flow de email-uri automate odată ce se înscriu la newsletter.

Ai nevoie de mai multe detalii?



Află mai mult despre editorul de newsletter