Modele de email-uri tranzacționale

Deși nu sunt la fel de flashy ca newsletter-ele, e-mailurile tranzacționale au rezultate excelente deoarece sunt declanșate direct de acțiunile utilizatorilor. Acestea creează încredere pentru brandul tău prin simplul fapt că nu sunt e-mailuri de vânzare; stimulează implicarea abonaților și, în cele din urmă, te ajută să reții și să convertești mai mulți clienți.

Dacă creezi aplicația / site-ul / magazinul eCommerce, ca developer, nu ar fi mai bine să lași designul e-mailurilor tranzacționale altcuiva?

Pentru aceasta, îți sugerăm să decuplezi modelele de e-mail tranzacționale de variabilele de date personalizate.

Creează câte modele de email-uri tranzacționale vrei în NewsMAN. Folosește editorul nostru uimitor de template-uri pentru a crea email-uri responsive deosebite. Inserează ceva cod „HandlebarsJS” pentru variabilele tale (poți face bucle (loops) și condiții) și ai terminat.

Apoi ia ID-ul template-ului și utilizează-l în API sau în corpul de e-mail JSON. Asta e tot.