Pop-up de înscriere la newsletter

Crește lista abonaților cu pop-up-urile NewsMAN de înscriere la newsletter. Mai multe formate sunt disponibile. Alege-l pe cel de care ai nevoie.

Convertește vizitatorii site-ului mai întâi în abonați, apoi în clienți.

În platforma de email marketing NewsMAN, ferestrele pop-up de înscriere la newsletter sunt ușor de creat și personalizat.

Toate pop-up-urile de abonare la newsletter sunt responsive și îți oferă opțiuni de conformitate cu GDPR.

Alege tipul de pop-up dorit:

Pop-up de newsletter în superpoziție centrală

Pop-up de newsletter cu bara de sus flotantă

Pop-up de newsletter cu bara de jos flotantă

Schimbă orice dorești. Setează o imagine de fundal, modifică textul butonului, culoarea de fundal și adaugă un text atrăgător.

Sfat: Verifică secțiunea „Timp mediu petrecut pe pagină” din Google Analytics înainte de a decide după câte minute să apară fereastra pop-up pe site. Dacă valoarea este de 5 minute, înmulțește-o cu 0,3 (30% din vizită) și astfel vei obține timpul optim pentru afișarea pop-up-ului.

Aceste ferestre pop-up de înscriere la newsletter cu timp de afișare optimizat îți vor permite să obții mai mulți abonați.

Și, de asemenea, nu uita că poți adăuga un tag fiecărui abonat (segmentare) și poți începe o automatizare de bun venit odată ce se alătură. Aceasta este o altă bună practică în email marketing pe care o poți folosi.

Află mai mult despre pop-up-ul de abonare la newsletter



Află mai mult despre editorul de newsletter