Succesul campaniilor tale de email e strâns legat de calitatea listei de contacte.
Există 3 factori cheie pentru reușita campaniilor de email.
- conținutul newsletter-ului;
- calitatea listei și segmentarea;
- furnizorul de email marketing.
După cum poți vedea, 66% din rata de succes se află în curtea ta. (email marketer-ul).
Platforma de email marketing NewsMAN are funcții avansate de segmentare.
Nu există limită de câmpuri pentru abonați pe care le poți importa în NewsMAN.
Cu cât ai mai multe date despre abonați, cu atât vor fi mai bune rezultatele campaniilor tale de e-mail.
Singurul câmp obligatoriu este e-mailul sau telefonul (avem și SMS marketing).
Numele și prenumele sunt recomandate să le ai deoarece, folosindu-le, îi arăți furnizorului de internet că tu, expeditorul, îl cunoști pe destinatar după nume.
Restul, depinde de tine:
- gen;
- oraș;
- țară;
- vârstă;
- venit;
- preferințe produse;
- valoare medie comandă;
- și multe altele.
A doua modalitate de segmentare a listei de abonați este în funcție de acțiunile lor în newsletter sau pe site. Vizualizează, fac click, cumpără, adaugă în wishlist etc.
Majoritatea acestor date sunt transmise și în contul NewsMAN și le poți folosi pentru a segmenta lista de abonați.
Segmentează în funcție de deschiderea newsletter-ului.
Segmentează în funcție de click-urile din newsletter.
Segmentează în funcție de paginile vizualizate sau categoriile de produse.
Segmentează în funcție de comandă sau clienți VIP.
Segmentează, segmentează, segmentează.
Cu cât segmentezi mai mult datele, cu atât comunicarea ta cu abonații va fi mai bună. Iar trimiterea de campanii de email relevante pentru fiecare grup de abonați, se va traduce într-o mai bună rată de deschidere, de clic, CTR și ROI mai bun.